نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب شناسی تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیب‌شناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
  • آموزش پزشکی طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم‌های سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
  • آموزش عالی شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]

ا

  • ارزشیابی شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]
  • ارزشیابی آموزشی ارزشیابی برنامۀ درسی به‌مثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
  • ارزشیابی برنامه درسی شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]
  • ارزشیابی برنامۀ درسی ارزشیابی برنامۀ درسی به‌مثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
  • ارزشیابی توصیفی چالش‌های اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]
  • ارزیابی ساختار مفهومی تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
  • استاد راهنما تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
  • اسلامیّت بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتاب‌های درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دوره‌یِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
  • اشغال فرهنگی برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
  • اعضای هیئت‌علمی تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیب‌شناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
  • اقدام پژوهی تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دورۀ ابتدایی به‌منظور پیاده‌سازی برنامه‌های آموزش هنری جدید [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 155-190]
  • الگوی برنامۀ درسی الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
  • ایرانیّت بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتاب‌های درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دوره‌یِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
  • اینستاگرام تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]

ب

  • بازنمایی بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتاب‌های درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دوره‌یِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
  • برنامة‌درسی بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • برنامه جدید کارورزی تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
  • برنامه‌درسی اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
  • برنامه درسی بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفه‌ای از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
  • برنامه درسی شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]
  • برنامه درسی تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]
  • برنامه ریزی درسی آموزش عالی تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیب‌شناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
  • برنامۀ درسی ارزشیابی برنامۀ درسی به‌مثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
  • برنامۀ درسی پنهان بررسی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
  • برنامۀ درسی پیش‌دبستان شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]
  • برنامۀ درسی زیرزمینی برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]
  • بیانیه فلسفه ی تدریس تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]

پ

  • پارادایم طراحی برای تدریس طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم‌های سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
  • پارادایم یادگیری همیارانه با حمایت کامپیوتر طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم‌های سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]
  • پایداری درونی بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفه‌ای از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]

ت

  • تاریخ برنامۀ درسی نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره‌های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
  • تبیین نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • تبیینِ تفهمی نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • تربیت اخلاقی اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
  • تربیت چندفرهنگی بررسی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
  • تربیت معلم تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
  • تفهم نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • تلفیق هنر تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دورۀ ابتدایی به‌منظور پیاده‌سازی برنامه‌های آموزش هنری جدید [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 155-190]
  • توانمندسازی شغلی تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کم‌توان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
  • توانمندسازی شغلی ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
  • تولید محتوا تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]

چ

د

  • دانشجومعلمان اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
  • دانشگاه فرهنگیان تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 5-26]
  • دانشگاه فرهنگیان اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 267-300]
  • دانشگاه فرهنگیان تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
  • درس ریاضی بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • درس علوم بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • دورة دوم ابتدایی بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • دورۀ ابتدایی تبیین مفهوم اقدام پژوهی در تلفیق هنر در دورۀ ابتدایی به‌منظور پیاده‌سازی برنامه‌های آموزش هنری جدید [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 155-190]
  • دورۀ دوم متوسطه بررسی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]

ر

  • رشته الکتروتکنیک بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفه‌ای از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
  • ریاضیِ دوره ابتدائی چالش‌های اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 193-228]

ز

  • زبان‌آموزی فارسی دورۀ اول ابتدایی کند و کاو در حوزۀ ویژگی‌های برنامۀ درسی مرجع زبان‌آموزی دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399]
  • زندگی خوب تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 425-454]

س

  • سنتزپژوهی الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]

ش

  • شاخه فنی و حرفه‌ای بررسی پایداری درونی برنامه درسی رشته الکتروتکنیک شاخه فنی و حرفه‌ای از دیدگاه ذی‌نفعان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 5-40]
  • شایستگی های شغلی شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]

ص

  • صنایع خلاق شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]
  • صنایع دستی شایستگی های شغلی مبتنی بر رویکرد صنایع خلاق در آموزش عالی صنایع دستی ایران: رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 365-394]

ط

  • طراحی آموزشی طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم‌های سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]

ع

  • عصب پدیدارشناسی نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • عناصر برنامۀ درسی الگوی برنامۀ درسی مبتنی بر واقعیت مجازی در درس علوم [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 41-90]
  • عناصر برنامۀ درسی تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کم‌توان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
  • عناصر برنامۀ درسی ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]

ق

  • قابلیت یادگیری بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • قومیت بررسی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
  • قومیت برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]

ک

  • کارآفرینی ارتقای عملکرد هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان آذربایجان غربیبه‌مثابه سازمان‌های کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-276]
  • کارنمای معلمی تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
  • کتاب‌های درسی جبر نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره‌های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
  • کتاب های فارسی ابتدایی بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتاب‌های درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دوره‌یِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]
  • کمیتۀ برنامه ‏ریزی درسی در دانشگاه ها تحلیل نوع و میزان تأثیرگذاری نقش آفرینانِ برنامۀ درسی در کمیتۀ برنامه ریزی درسی دانشگاه های ایران: نگاهی آسیب‌شناسانه به وضع موجود [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 91-118]
  • کودکان کم‌توان ذهنی تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کم‌توان ذهنی (سنتز پژوهی) [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 347-382]
  • کودکان کم‌توان ذهنی ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 383-424]
  • کیفیت پیش‌دبستان شناسایی عوامل، ملاک‌ها و نشانگرهای ارزشیابی کیفیت برنامۀ درسی پیش‌دبستان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 215-242]

م

  • مؤلفه‌های برنامۀ درسی کند و کاو در حوزۀ ویژگی‌های برنامۀ درسی مرجع زبان‌آموزی دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399]
  • محتوا بررسی سطح تسلط دانش‌آموزان دختر دورة دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامة‌درسی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 71-106]
  • محتوای الکترونیکی تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
  • مدارس هوشمند تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
  • مدل پارادایمی ارتقای عملکرد هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان آذربایجان غربیبه‌مثابه سازمان‌های کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-276]
  • مطالعه ی تطبیقی تحلیل تطبیقی ساختار بیانیه ی فلسفه ی تدریس دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های منتخب [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 395-424]
  • معلمان ریاضی نحوۀ معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره‌های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایۀ هفتم توسط معلمان ریاضی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 151-192]
  • منابع آموزشی وب تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از منابع آموزشی موجود در وب برای تدریس کلاسی در مدارس هوشمند ابتدایی شهر تبریز: چالش‌ها و راهکارها [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 333-364]
  • مهارت‌های زبانی کند و کاو در حوزۀ ویژگی‌های برنامۀ درسی مرجع زبان‌آموزی دورۀ ابتدایی [دوره 8، شماره 15، 1399]

ن

  • نژاد بررسی جایگاه قومیت در برنامه‌های درسی نظام جدید دوم متوسطه : مطالعۀ موردی دبیرستان بخردیان بهبهان [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 243-266]
  • نظریه پردازی نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • نظریۀ برنامۀ درسی نظریه‌پردازی در برنامۀ درسی: تبیینِ تفهمی تجربه‌های تربیتی [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 37-70]
  • نظریۀ پیچیدگی ارزشیابی برنامۀ درسی به‌مثابه یک پدیدۀ پیچیده [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 191-214]
  • نظریۀ مقاومت برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 311-346]

و

ه

  • هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای ارتقای عملکرد هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای استان آذربایجان غربیبه‌مثابه سازمان‌های کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از داده ها [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 229-276]
  • هویّت ملّی بازنُمایی مولفه های هویّت ملّی بُعد ایرانیّت و اسلامیّتِ در کتاب‌های درسی فارسی («بخوانیم» و «بنویسیم») دوره‌یِ آموزش ابتدایی [دوره 8، شماره 16، 1399، صفحه 301-332]

ی

  • یادگیری الکترونیکی طراحی، اجرا، ارزشیابی و مقایسه دورۀ یادگیری الکترونیکی آموزش پزشکی بر اساس پارادایم‌های سوم و چهارم کاشمن [دوره 8، شماره 15، 1399، صفحه 227-310]